24 Sep 2014

Wanita Mengandung Yang Ditikam Selamat Melahirkan Anak

Lauren Oliver, 25, ditikam dan mengalami beberapa kecederaan di rumahnya pada minggu lepas, dalam keadaan dia sedang mengandung 7 bulan. Namun begitu, Lauren telah terselamat dan beberapa jam kemudian, bayi perempuannya juga berjaya diselamatkan selepas dilahirkan dengan kaedah pembedahan Caesarean.
Harper dilahirkan pada usia kandungan Lauren 33 minggu dengan berat 4lbs 1oz. Bayi perempuan ajaib ini dikekalkan dalam pemerhatian ketat di Hospital Awam Scunthorpe, tetapi dia dan ibunya berada dalam keadaan baik. Instruktor Menunggang, Lauren, Belton, Lincs, yang merupakan seorang ibu kepada Ruby, 6 tahun, memberitahu yang ahli terbaru dalam keluarganya adalah keajaibannya yang sempurna.
Dia menambah lagi,”Harper dalam keadaan baik. Dia adalah seorang pejuang. Kami menerima kunjungan ramai orang, banyak kad, dan banyak sokongan.” Begitulah kehidupan ini. Biarpun kita diletakkan dalam keadaan berbahaya yang mengancam nyawa, jika belum ajal kita, kita tetap akan kekal hidup. Keajaiban ini benar-benar telah membuktikan kekuasaan dan kebesaran Allah SWT. Allahu Akbar.
Related Posts with Thumbnails